سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دو نظر ، یک قضاوت (قسمت چهارم)

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب بهرامی سلام.

متاسفم که از ابتدا متوجه عرض بنده نشدید . بنا بر این متوقع هم نیستم که وقتی اولین نکته را متوجه نشدید آخرین نکته را ادراک فرموده باشید.

عرض اول بنده این بوده و هست که اگر قانون در هر امری حاکم نباشد موجب آنارشسیم می شود . آیا تجارب دقیق بشری شما این حقیقت را هم انکار می کند ؟!

ابتدا اجازه بدهید در این موضوع به تفاهم برسیم تا بعد دوباره برگردیم سر مطلب اصلی.

اما نکته دیگر این که در متن نگاشته حضرتتان تناقض و سفسفطه بیش از آن است که به شما اجازه بدهد دین و خصوصاً مبانی تشیع را به تناقض و تضاد متهم کنید . اولین و ساده ترین مغالطه و سفسطه حضرتتان همین است که مبحثی کاملا کانالیزه شده در حوزه روابط بین جنسی را با مسئله اجتماعی انقلاب ( که البته در جای خود قابل نقد و بررسی است ) خلط کرده اید و از این نتیجه گرفته اید که نباید روی مبانی نظری سخن گفت .
و نکته آخر این که به نظر می رسد چنان در چنگال پراگماتیسم و پوزیتیویسم تسخیر شده اید که فراموش کرده اید هر انگیزه عملی بر محور یک مبانی نظری می گردد و تا مبانی نظری آن تبیین نشود نوبت یه نقد حوزه عمل نمی رسد .

دوستانه توصیه می کنم با پرهیز از خلط مباحث و اهانت به باورهای دیگران چنان وارد گفتگو بشوید که از جایگاه علمی شما انتظار می رود .

موفق باشید .


» نظر